Actualités

Bagumyabanga ba CNDD
Bagumyabuntu ba FFD
Namwe Ntebutsi za JPD
Barundi,
Barundikazi,
Bagenzi mwese, ncuti za CNDD,

1. Munkundire ntangure kubaramutsa n’urukundo rwinshi hamwe n’inkumbu mfise ku mutima nti Nimusangwe iteka, itekane n’iterambere muri demokarasi.

2. Murazi yuko tumaze kubigira umugenzo mu bihe nk’ibi vyo gusozera umwaka twinjira mu wundi. Turafata akanya ko kubipfuriza mwese iyo muva mukagera, kurangiza neza umwaka wa 2023, maze mutangurane umushasha wa 2024 mu mahoro. Uyu mwaka mushasha uzobabere uw’amagara meza, ingoga nyinshi n’iterambere mu banyu no mu vyanyu! N’aho turi mu mu ngorane nyinshi zitagira urupimo, ubukene butagira izina, inzara izura inzara, ubushomeri umengo ni akaranda, umutekano udashemeye... Ndabipfurije mwese rero gusanganira n’uguhimbaza umwaka mushasha mu rweze no mu mahoro. Mwiginane kandi musangire ivyo mufise mudakebaguzwa, mugamije n’ukuwuranguramwo imigambi ikomeye, na canecane kwitegurira amatora yimirije muri 2025 ; tuze dutahukane intsinzi ya Demokarasi nk’uko twabigize mu 1993. Maze dushire mu ngiro imigambi itomoye ya CNDD, tubereke ubudasa. Turabararitse rero mwame maso, na kare ngo Uwutambana na mukeba ntakubita urugohe. Mufise amabanga ahambaye yo guteramira demokarasi twahabiye kuva kera, benshi cane bakayigura ubuzima bwabo, kugira ntitunyererane turorera.

3.Bagumyabanga mwese, Barundi, Barundikazi, Ncuti z’Umugambwe wacu CNDD,
Mu gihe rero c’ukurangiza umwaka, harabaho ukwirimbura; ugusubiza agatima impembero, haba ku bw’umuntu umwumwe, haba mu muryango wiwe, mw’ishirahamwe ryose yoba arimwo canke umugambwe, tudasize inyuma ivy’igihugu cose.
Ko turi mu mugambwe wamye ushira imbere imibereho myiza y’abanyagihgu na canecane batobato, umugambwe uharanira demokarasi y’ukuri atari ivyo akarimi, umugambwe wemera yuko itunga ry’igihugu ritegerezwa gusabikanywa ata wandya wangura: umunyagihugu wese akaba ashobora kwivuza, kurungika abana kw’ishure bakiga gushika iyo biyumva, kuronka uburaro bubereye, abanyagihugu bakaba bashobora gufungura neza, ubukene n’ubushomeri bigasezererwa, amashirahamwe yose na canecane ayaharanira agateka ka muntu, yaba amasendika, akaba ashobora gukora mu mwidegemvyo. Iyo ikaba ari yo ngendo yerekana koko yuko mu gihugu hari demokarasi.

Aha tworabira hamwe canecane ibituma Demokarasi iriko irasubira inyuma nk’ibirenge mu gihugu cacu.

En tant que mouvement transnational regroupant des organisations africaines et afro-descendantes de la Diaspora et de l’ensemble du continent, et engagé dans le juste combat pour l’unité politique de la souveraineté de l’Afrique à travers la création des Etats-Unis d’Afrique, la Dynamique Unitaire Panafricaine (DUP) suit avec attention et une profonde inquiétude la récente escalade du conflit israélo-palestinien avec cette nouvelle conflagration sanglante et déclare ce qui suit.

I. LES FAITS:

1. Trente ans après les accords d’Oslo (13 septembre 1993), la solution envisagée à deux états n’a plus guère de chances de se concrétiser. La bande de Gaza subit un implacable blocus, les difficultés des habitants de la Cisjordanie, soumis à des mesures ségrégatives, ne cessent de s’aggraver quels que soient les différents gouvernements israéliens qui poursuivent la même politique de soutien à la colonisation avec l’aide des Etats-Unis et leurs vassaux-alliés de l’Union Européenne.
Aujourd’hui 138 pays sur 193 reconnaissent l’Etat de Palestine comme Etat indépendant et le 29 novembre 2012, l'État de Palestine se voit accorder le statut d'État non membre observateur auprès de l'Organisation des Nations Unies.

2. La situation tragique actuelle résulte de l’occupation illégale des terres palestiniennes (en dépit des résolutions du Conseil de sécurité de l’ONU, N° 242 (1967) et 338 (1973) ), de l’expansion continue des colonies, ainsi que de l’oppression permanente du peuple palestinien à qui est nié toute humanité. Et qui vit aujourd’hui à Gaza, dans une prison à ciel ouvert, dans le plus grand ghetto du monde où près deux millions et demi de pauvres gens croupissent dans
un désespoir absolu. Dans cette Palestine assiégée, on est passé de la colonisation à l’apartheid.

DYNAMIQUE UNITAIRE PANAFRICAINE
Cette adresse e-mail est protégée contre les robots spammeurs. Vous devez activer le JavaScript pour la visualiser.

communiqué de presse

Depuis le renversement du pouvoir de Mohamed BAZOUM au Niger par le biais d’un coup d’Etat militaire le 26 juillet 2023, l’impérialisme international et ses agents de la CEDEAO ne savent plus où donner de la tête.
Très vite, il a instruit ses agents et marionnettes de la CEDEAO à prendre des mesures criminelles, illégitimes et cruelles contre le peuple nigérien. Ainsi, toutes les transactions financières sont bloquées ; l’importation de vivres et surtout de médicaments pour les enfants est interdite et toutes les frontières fermées, alors que le Niger est un pays enclavé qui n’a pas accès à la mer. De l’autre côté, l’impérialisme français qui a une base militaire contenant un contingent de près de 1500 soldats, avec des avions de combat, des drones tueurs etc., déclare sans détour qu’il est prêt à soutenir toute action militaire pouvant rétablir dans ses fonctions, l’agent Mohamed BAZOUM. Voilà pourquoi, en plus des mesures inhumaines énumérées plus haut, les pantins de la CEDEAO ont donné un ultimatum aux dirigeants nigériens en laissant entendre que si ces derniers ne s’exécutent pas, «tous les moyens seront utilisés contre eux.»

En tant que mouvement transnational regroupant des organisations africaines et afro-descendantes de la Diaspora et de l’ensemble du continent, et engagé dans le combat pour l’unité politique et la souveraineté de l’Afrique à travers la création des États Unis d’Afrique, la Dynamique Unitaire Panafricaine (DUP) suit avec attention et préoccupation les évènements qui se déroulent au Gabon, une des pièces maîtresses de la maffia françafricaine.

La DUP y reste attentive, et réitère son soutien ferme et entier au peuple gabonais en lutte pour sa liberté.
Fondé sur un régime qui s’est construit sur la violence institutionnelle, les brutalités contre les opposants et la prédation des ressources publiques, le Gabon des Bongo a toujours vécu sur une politique clientélaire de redistribution d'autant plus vissée que même les plus pauvres de la société nourrissaient un culte de la personnalité autour du chef, celui là-même qui les affamait et les humiliait.
La DUP ne confond pas un coup d’État comme c'est le cas au Gabon) même avec l'approbation d'une partie de la population et une insurrection populaire (comme celle survenue en Octobre 2014 au Burkina Faso.)
Une majorité de la population est évidemment soulagée par une fin de dictature héréditaire.

 

Après le coup d’État au Niger, la France se retrouve dans une impasse.

En tant que mouvement transnational regroupant des organisations africaines et afro-descendantes de la diaspora et de l’ensemble du continent, et engagé dans le combat pour la souveraineté et l’unité politique du continent à travers la création des États Unis d’Afrique, la Dynamique Unitaire Panafricaine (DUP) suit avec attention les évènements qui se déroulent au Niger avec les prises de positions des États de la région : à savoir le Mali, la Guinée, le Burkina Faso, l’Algérie et la Mauritanie.

1. N’ayant pu ni anticiper ni prévoir l’action des forces armées nigériennes, le pouvoir français hausse le ton et menace par le biais d’une CEDEAO inféodée aux intérêts impérialistes de l’occident arrogant et méprisant.

2. Incapable de comprendre et de prendre en considération les aspirations profondes des peuples africains en général et du peuple nigérien en particulier pour défendre leur dignité et souveraineté, l’ancienne puissance coloniale fait planer le risque d’une intervention militaire.

Simplement, Les temps ont changé, et les dirigeants français semblent ne pas l’avoir compris et restent prisonniers de leur paradigme suranné de domination coloniale des autres peuples.
3. Aujourd’hui, les Africains, les jeunes bien sûr, mais aussi un certain nombre de militaires, n’acceptent plus la présence sur leur territoire de bases militaires étrangères. C’est considéré comme un déni de souveraineté et même un affront, étant donné que la France est l’ancienne puissance coloniale. ». Ce rejet de la France impérialiste, exprimé parfois violemment depuis des années dans plusieurs pays anciennes colonies (au Mali, au Burkina Faso, au Niger, au Cameroun, au Togo, au Gabon, à Djibouti, mais aussi au Sénégal et au Tchad), dans des manifestations ou sur les réseaux sociaux est surtout le résultat d’une longue histoire d’ingérences, d’incompréhensions et d’humiliations , de connivence avec des dictatures sanguinaires qui constituent aujourd’hui un puissant levier de mobilisation, et qui font que le gouvernement de la France est aujourd’hui inaudible, quoi qu’il puisse dire.

Les faits :

1. Une réunion ordinaire des militants du parti CNDD en commune Muha avait été prévue ce dimanche 16 juillet 2023. L’administrateur communal avait été informé par une correspondance du 11 juillet 2023.

2. Comme cela se fait pour d’autres partis dans de pareilles circonstances, les drapeaux du parti CNDD avaient été arborés dans les lieux où devait se tenir la réunion

3. Des malfaiteurs non identifiés, mais très probablement des Imbonerakure, se sont invités sur les lieux et saccagé le dispositif, emportant les drapeaux du parti pour ternir l’éclat de l’évènement et empêcher la tenue de cette réunion qui n’a finalement pas eu lieu.

4. Une délégation du CNDD est parvenue à rejoindre l’administrateur de la Commune Muha dans son propre bureau. Madame Dévote Ndayisenga, puisque c’est elle dont il s’agit, a laissé entendre que sur la liste des partis opérant dans son entité administrative, le CNDD n’y figurait pas, tout en affirmant connaitre l’existence du parti CNDD.

5. Par ailleurs, il a indiqué qu’il n’a jamais vu la correspondance l’informant de la tenue de la réunion, tout comme il a déclaré ne pas connaître la représentante du parti CNDD dans sa commune. Or, la lettre de nomination de cette militante du parti avait été déposée depuis longtemps par elle-même dans le secrétariat communal. Bien plus, avant le grave incident du 16 juillet, la représentante du parti CNDD avait été invitée à des réunions organisées par l’administrateur communal.

Le CNDD dénonce la brutalité et la démocratie de façade

1. Le CNDD dénonce et condamne la brutalité de certains militants du parti au pouvoir qui s’emploient à saper systématiquement les activités des autres partis, dont le CNDD que dirige l’honorable Léonard Nyangoma, ancien ministre de l’intérieur et figure historique de la lutte armée ayant débouchée aux négociations d’Arusha.

2. Le cas n’est pas isolé et ne peut être mis sur le compte d’initiatives personnelles des militants du parti au pouvoir. Et pour preuve : l’administration, pourtant informée et la police n’ont rien fait pour enquêter sur ce cas pour que les responsables soient punis conformément à la loi et remettent le matériel qui est toujours dans leurs mains.

Barundi ,
Barundikazi,
Bagumyabanga ba CNDD,

Ntanguye kubaramutsa Amahoro, Iteka n’Iterambere, ndabipfuriza n’umusi mukuru mwiza w’isabukuru igira 61 y’Ukwikukira kw’igihugu cacu!

Muti none Ijambo kwikukira risigura iki ?

• Kuri uyu musi uri hejuru, imyaka 61 irarangiye Uburundi bwikukiye, hari kw’igenekerezo rya mbere Mukakaro 1962. Muri ivyo bihe bishira imyaka ya 1960, ni naho kandi ibihugu vyinshi vyo muri Afrika vyashikira intahe yo kwikukira. Mu majambo twagiye turabashikiriza nk’aya mango, twaragiye turabasigurira ico iryo jambo ukwikukira risigura. N’ubu ntitworambirwa kubisubiramwo, reka tuvyibukanye gatoya gusa.

• Ukwikukira rero si ibendera canke ururirimbo vyo guhayagiza igihugu gusa. Twovuga ko igihugu kanaka cikukiye koko, igihe abanyagihugu bitunze, bashobora kuronka ibibatunga batabanje gusegerereza, canke gutega amashi: ni ukuvuga yuko baba bashobora gufungura ibikwiye bituma bagira amagara meza, bafise uburaro, bashobora kwivuza bose, bakiga bose gushika aho biyumva, ata numwe akumiriwe ku mvo izo ari zo zose.

• Ukwikukira, ni igihe abanyagihugu baba bafise akaranga kabo karangwa n'imico kama: ururimi ni idini vyabo, igihe koko biyemera, batemera kuganzwa n'abanyamahanga, bemera kugwanira igihugu cabo no kucigura bakacigura bibaye ngombwa. Ikindi cerekana ko igihugu cikukiye, abanyagihugu baba bafise ijambo, n'igihugu kikagira ijambo n'ijunja mu makungu. Ijambo rero ni ikintu gihambaye. Na demokarasi ntishobora gushinga imizi mu gihugu kitarikukira muri iyi nzira tuvuze, abanyagihugu batagira ijambo.

• Ibindi biranga ukwikukira ni umutima wo gukunda igihugu cabo abanyagihugu berekana mu mikorere yabo igihe cose. Ni ubumwe hagati y'abanyagihugu, hagati y'intara canke amoko aba akigize. Turashimikira kuri iki kibazo c'ubumwe hagati y'abanyagihugu, kuko ibihugu vyahoze birongoye intwaro z'igikoroni, vyarakoresheje cane amacakubiri canecane y'amoko kugira bitugumize mu bukoroni turiko turaryana. No ngaha mu Burundi murabizi ko babikoreyeko, kandi vyadusizemwo imvune n’ubu zitarahera neza.

• Mu vy’ukuri, imbere yuko abazungu baza, ibihugu vyinshi muri Afrika vyari bifise intahe yo kwikukira yuzuye, Uburundi, igihugu cacu cari igihugu cifashe, gifise imbibe. Abarundi bari bafise imico yabo, intambo zabo, ururimi rwabo, idini ryabo, bari bafise inganda zabo, maze bagacura ibikoresho bakeneye, bagahingura imiti n’ibindi. Ariko intwaro za gikoroni zaradusubije inyuma cane, ziratwambura ubutegetsi n’ubumwe hagati y’abarundi burahungabana, barabiba umugera w’amoko, mu bisanzwe abarundi bari babanye neza. Afrika yose barayigabanganije kurya kw’amagaburanyama bayicamwo uduhugu twinshi, ivyo vyose babikora kugira bagwize amasoko y’ivyo bahingura iwabo, bongere bagwize itunga ryabo mu gusahura itunga ry’ibihugu vyo muri Afrika.

• Mu myaka ishira 1960, ibihugu vyinshi vyarikuyeko intwaro za gikoroni, birikukira. Mu bihugu bitari bike, abanyagihugu babanje gufata umuheto barahangana n’ingabo z’abazungu imyaka itari mike, twovuga nka Angola, Zimbabwe, Afrika Yepfo, Algeria….

Intahe yo kwikukira abakoroni bafadikanije n’abategetsi barayisubiyeko budakeye na kabiri

Réunies en Assemblée Générale Ordinaire le 10 juin 2023 à Paris, les
Organisations membres, expriment, à travers la présente Déclaration :

-Leur solidarité indéfectible et inconditionnelle à la lutte héroïque
du Peuple Sénégalais ;

-Leur condamnation ferme et sans ambages de la féroce répression
qu’abat le régime néocolonial de Macky SALL contre les protestations
démocratiques en cours au Sénégal, sur fond de manipulation
outrancière des Institutions républicaines.

samedi, 17 juin 2023 08:45

Motion de soutien au Peuple Congolais

Écrit par

Les participants à l’Assemblée Générale de la Dynamique Unitaire Panafricaine organisée à Paris, le 10 juin 2023, après examen de la situation de crise grave et permanente en République Démocratique du Congo (RDC),

Dénoncent :
• L’invasion de la RDC comme une agression des puissances impérialistes dont les besoins en minerais stratégiques convergent avec les visées expansionnistes des pays voisins, dont le Rwanda est la tête de pont.
• L’infame silence des médias occidentaux devant ce conflit, le plus meurtrier, depuis la deuxième guerre mondiale, avec plus 10 millions de morts et 5 millions de déplacés. Accompagné d’insoutenables atrocités : massacres, viols, mutilations, pillages et déplacements massifs de populations.
Condamnent :
• Ces pogroms comme des crimes de guerre, crimes de génocide et crimes contre l’humanité.
S’inclinent :
• Avec émotion devant la mémoire des millions de martyrs assassinés par cette guerre impérialiste de rapine.
Soutiennent :
• La revendication du Peuple Congolais de poursuivre devant les tribunaux réellement impartiaux les auteurs de ces crimes imprescriptibles.
Constatent que :
• L’oligarchie au pouvoir, issue de la fraude électorale de 2018, n’a jamais été capable d’assurer la protection des populations et du territoire national de la RDC.
• Faisant fi du sort des Congolais victimes de la guerre dans sa partie est, elle s’apprête à organiser des élections, avec l’intention manifeste de les gagner par la fraude.
• Malgré de nombreuses contestations, elle est passée en force et a placé ses hommes de main à la tête de la Centrale électorale et à la Cour Constitutionnelle. Elle espère ainsi s’abriter derrière une nouvelle immunité d’élu à la faveur d’une parodie d’élection.
• Des manifestations de protestation, organisées par l’opposition et de nombreux acteurs de la société civile, pour exiger une réforme consensuelle de l’administration électorale, et dénoncer la dégradation des conditions de vie, la corruption et la guerre d’agression ; ont été brutalement réprimées.
Apportent :
• Leur soutien et leur solidarité au Peuple Congolais, avec une pensée particulière aux populations en lutte dans les zones en guerre.
S’engagent :
• A relayer les luttes du peuple Congolais et en particulier celles des démocrates et des progressistes sur le terrain, contre une bourgeoisie parasitaire préoccupée par la déprédation du patrimoine national.
• A sensibiliser et à mobiliser la diaspora africaine ainsi que les progressistes, les démocrates et les internationalistes Français pour obliger l’impérialisme Françafricain et ses multinationales (comme disait le Pape François) d’ôter leurs mains de la terre congolaise d’Afrique.
• A demander aux élus progressistes, aux démocrates et aux citoyens Français, d’interpeller leur gouvernement sur sa politique africaine, en vue d’obtenir une simple application en RDC, des règles de l’Etat de Droit par les dirigeants en place. Et permettre ainsi au Peuple Congolais de se choisir – dans la transparence et l’apaisement ses dirigeants, lors des élections de décembre 2023.

Fait à Paris, le 10 juin 2023.

Bagumyabanga,
Barundi,
Barundikazi,
Banyakazi,
Namwe mutagira akazi,

Ndabaramukije amahoro, iteka n’iterambere !

Kuri uyu musi uri hejuru, ibiciro vy’ibintu vya nkenerwa vya misi yose, nk’imfungurwa, vyarabaye umurengera. Nk’akarorero, ikiro kimwe c’ibiharage bibayabaye muri rusangi mu mwaka wa 2005 cagurwa mu mafaranga y’amarundi yababa 250, mu 2021 cari ku 1500, umwaka uheze, muri rusangi nyene cari ku 2500, uyu mwaka giteye ku 3500 ! Ni ukuvuga ko mu myaka ibiri gusa iheruka, ico giciro cigwijije incuro zirenga zibiri : Umuceri n’ibindi ni nk’uko nyene. Kuva mu 2005 na ho murabona ko ibiciro vyigwijije incuro zirenga icumi ! Bisobanura ko ubuzima buzimye incuro zirenga icumi ugereranije n’imbere y’umwaka wa 2005 ! N’aho abategetsi babihakana kandi ntitwumva igituma, ubukene mu gihugu, inzara y’inzeragiza ni vyo biramutswa ca gihugu ca ba sokuru c’amata n’ubuki. Erega ntawuhisha umwotsi inzu iriko irasha.

Turasavye rero dushimitse abategetsi bumve yuko igihugu kigeze ahanyerera, na kare uwuja gukira indwara arayirata. Erega si ibintu bisanzwe kubona umwana arangiza amashuri akabura akazi mu gihugu gikeneye abahinga benshi mu bice bitandukanye. Turakeneye abaganga, abafundi b’indimo, abigisha, abanyamyuga n’abandi. Ikibababaje cane, ni uko urwo rwaruka rwacu, ari ryo tunga rya mbere igihugu gifise rwahereye hanze, ruhunga iki ? Ubushomeri, inzara izura inzara, umutekano udashemeye kubera igihugu bose bashonje ntawovuga ngo kiri mu mahoro, kuko burya amahoro ahera mu nda.

Uyu musi rero ku barundi benshi, abakozi nka bose, baba abirimizi, aborozi, abanyakazi ba Reta, abanyakazi mu masosiyete yigenga, abaganga, abaforomo, ...nka bose baratubitse umukanda ! Ku bw’ivyo, aho kuvyinira no gutambira abategetsi, ni bagaragaze mu myiyerekano yabo umubabaro bafise ku mutima kugira ibintu bihinduke.

Ariko n’aho biri uko, reka dusubire kwibukanya gatoya amamuko y’uwu musi mpuzamakungu wahariwe akazi n’abakozi kw’isi, wama wahimbajwe itariki ya mbere Rusama.

Amamuko y’Umusi mpuzamakungu wahariwe akazi n’abakozi

1. Uyu musi si umusi mukuru usanzwe, ni umusi w'ukwibuka abantu, abanyakazi benshi batakaje ubuzima bwabo, bariko baragwanya agacinyizo, bakorerwa n'abakoresha babo ; baba abantu ku giti cabo, canke Reta. Ako gacinyizo kari gahagaze canecane ku masaha y'umurengera abanyakazi bakora ku musi, henshi akaba yarenga 16 ; abakozi bagahembwa intica ntikiza, abakenyezi bagakora ijoro n'umutaga, n'abana b'imicuko barimwo. Akaja nk’ako ko gufata nabi abakozi, ari bo banyagihugu, ntikari i Buraya canke muri Amerika gusa, kari no mu bihugu vyari mu ntwaro za gikoroni.

2. Imbere y’intwaro za gikoroni, Abanyafirika benshi baragizwe abaja, abakoroni babatwara ku nguvu kuja kubarimira, no gucukura ubutare muri Amerika. Muri abo, benshi cane, imiriyoni n’imiriyoni barahasize agatwe. Ivyo ni vyo vyatungishije, ibihugu vy’i Buraya na Amerika. Ariko n’ubu, ibikorwa bigayitse nk’ivyo biracabandanya, mu bihugu vyinshi, canecane muri Afirika, bihagarikiwe na ya masosiyete y’ibihangange mpuzamakungu, bita « multinationales » abifashijwemwo n’abategetsi bakora nk’abacangero babo. Ubwo bukene, inzara, ubushomeri, nta kindi kibitera, atari uko itunga, imari y’igihugu biri mu kagwi k’abantu bari ku rushi, ba mpemayuzuye, bamwe Deniza Nkurunziza yise « abarundarundanya amatungo ». Amatungo basahuye igihugu maze bakayanyegeza, mu mabanki yo hanze, ayandi bakayimbira mu mazu yabo, ayandi ni ivyo bizu vy’amagorofa mubona hirya no hino mu bisagara, canke ku mpinga z’imisozi, na Reta ari Reta idashobora kwiyubakira ! Uko ni ko barya imitsi abakozi, bakanunuza igihugu cotunze abanyagihugu baco bose, kurya kw’inyondwi inunuza amaraso y’inka.

3. Ku wa mbere Rusama 1886, ni ho abakozi biha amabarabara, kugira bagaragaze akababaro kabo, hariya i Chicago, mu gihugu ca Reta Zunze Ubumwe za Amerika. Ico gihe, Reta yabashuhuriyeko abaporisi, maze birara mu banyagihugu, abantu benshi barahasiga agatwe. Uyu musi rero, ni umusi mu bihugu vyinshi, abakozi bigina intsinzi bashitseko, mu kworoherezwa mu buzima bwabo nko: kuduza imishahara, kuvurwa ku buntu, kugabanura amasaha y'umurengera ku kazi, kubunguruza bagiye ku kazi, kugabanura ikori ku bakozi batobato, gufuta ubugererwa, gufata mu mugongo abarimyi n'aborozi, mu kugabanura ibiciro vy'ibikoreshwa mu ndimo nko kubaronsa amase, kubigisha ubuhinga bwo kurima, no kworora kijambere, tutibagiye kubaronsa imbuto zirobanuye, gukwiza umuyagankuba n'amazi meza ku banyagihugu, kwigisha abana ku buntu gushika iyo biyumva, kugwanya ubushomeri n'ibindi. Abakozi n’abanyakazi, ni bo bagiye imbere y’abandi banyagihugu, mu guharanira ukwikukira kw’ibihugu vya Afrika.

Page 1 sur 78